تبلیغات اینترنتی

راهکارهای افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی؛ اینستاگرام، تلگرام،توییتر، لینکداین، گوگل پلاس،یوتیوب، سروش

تبلیغات اینترنتی

راهکارهای افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی؛ اینستاگرام، تلگرام،توییتر، لینکداین، گوگل پلاس،یوتیوب، سروش

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

چگونه از اینستا گرام کسب درآمد کنیم ؟

به طور کلی چندین روش وجود دارد که یکی از آن ها فروش مستقیم محصولات است . روش بعدی استفاده از تبلیغات و به کمک ترفندهایی برای جذب فالوور می باشد سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.همچنین با برند سازی می توان به کسب درآمد قابل توجهی رسید این روش مختص صاحبان مشاغل است . در واقع برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترینروش کسب درآمد از اینتساگرام است.یکی دیگر از روش ها همان دلالی یا خرید و فروش صفحات می باشد در این روش افراد صفحات کاذب درست کرده و با ترفندهای خاص خود فالوور جذب می کنند سپس اقدام به فروش این صفحات کرده .


یکی از جذاب ترین دلایل کسب درآمد از طریق اینستاگرام این است که در بین شبکه های اجتماعی از قدرت بالایی برخوردار می باشد و با حدود 500 میلیون کاربر فعال در کل دنیا است. با پیشرفت تکنولوژی و اپلیکشن ها شبکه های مجازی همچون اینستاگرام جای خود را دربین مردم پیدا کردند و این موضوع باعث شد تا افراد به شروع کسب کار و فعالیت های تجاری در اینستاگرام روی بیاورند. یک از شروط موفقیت در این شبکه ها تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه می باشد به دلیل اینکه کاربران را ترغیب به دنبال کردن پیج اینستاگرام ما می کند. خلاقیت مهم ترین چیزی است که ما در محتوای پیج خود باید خرج کنیم چون افرادی که اینستاگرام ما را دنبال می کنند اگر یکنواختی در محتوا را ببینند دیگر ترغیب به دنبال کردن ما نمی شوند پس به خاطر داشته باشد همیشه برای مخاطبان خود یک سوپرایز باشد .

این روزها با رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک در فضای مجازی و فروش ، رقابت در بازاریابی محصول و خدمات کمی سخت شده است و تبلیغات هم مثل همیشه گران قیمت است! برای بازدهی بهتر چه کار باید کرد ؟ آیا ما حق این را نداریم که برای تبلیغات و کسب درآمد هزینه ای که پرداخت می کنیم،بازدهی خوبی داشته باشد؟ درست است شاید روش های زیادی را برای ترویج کمپین تبلیغاتی خود امتحان کرده باشید ولی موفق نشده اید!

هدف از این پست معرفی روش های تبلیغات اینستاگرام و تلگرام به روش موثر برای کسب و کار های کوچک است.

وقتی توی اینستاگرام در حال چرخیدن هستین و وقتی وارد یک پیج جدید میشید.

اولین چیزی که میبینید تعداد فالوور های اون پیج هست و تجربه نشون داده این عدد تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب داره یعنی اگه یه پیج اینستاگرام گرفتن فالوور رایگان داشته باشه مسلما سرعت جذب فالوورهای جدیدش بیشتره.

اما اگه میخوایید تعداد واقعی فالوورهای یک پیج رو مطلع بشید که در واقع ایرانی هستنو دارن از پیج استفاده میکنن کافیه یکی از پست ها رو باز کنین و قتی تعداد لایک ها رو ببینید و این کارو برای چند تا پیج انجام بدین به راحتی هر چه تمام تر می تونید تعداد فالوورهای واقعی یه پیج رو حدس بزنید!!!!

 

نکته جالب اینجاست که کمتر کسی به این نکته دقت میکنه و شما میتونید از این مسئله برای داشتن یه درصد قابل توجهی از فالوورهای فیک استفاده کنید.

هر چی فالوورهای پیج اینستاگرام شما بیشتر شن سرعت رشد اونها هم بیشتر میشه…

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

1. به طور کلی افزایش فالوور اینستاگرام می تواند به ۲ صورت زیر انجام شود:

2. روش تبلیغات مستقیم ( یا روش سنتی )

3. روش غیر مستقیم ( یا روش های ابداعی و جدید )


تبلیغات مستقیم:

روش تبلیغات مستقیم همان روش سنتی تبلیغات می باشد. در این روش یک مطلب ( شامل تصویر و متن ) برای معرفی صفحه مورد نظر آماده می شود.

سپس در صفحه های پر بازدید و یا صفحه هایی که از نظر محتوا نزدیک به صفحه مورد نظر می باشند انتشار داده می شود. با استفاده از این روش صفحه اینستاگرام شما در معرض دید طیف عظیمی از کاربران قرار می گیرد.

در این میان ، افراد علاقمند وارد صفحه شما شده و با فالو کردن صفحه شما باعث افزایش فالوور صفحه شما می شوند.

از ویژگی های این روش می توان به گستردگی مخاطبین اشاره کرد. صفحه شما با یک بار انتشار در یک صفحه پر مخاطب در معرض دید هزاران کاربر قرار خواهد گرفت.

از معایب این روش می توان به هزینه بسیار زیاد اشاره کرد.

طبیعتا نمایش تبلیغ شما به تعداد زیادی از کاربران دارای هزینه زیادی خواهد بود. علاوه بر این نمی توان تعداد و زمان دقیقی برای گرفتن فالوور اینستاگرام تعیین کرد.

 

تبلیغات غیر مستقیم:

گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام به صورت غیر مستقیم دارای چندین شیوه مختلف می باشد.

برای نمونه می توان به فالوور ” فیک ” ( Fake / غیر واقعی ) اشاره کرد.

فالوورهای فیک صفحه های اینستاگرامی هستند که توسط یک شخص یا یک ربات ساخته می شوند. بدین ترتیب تعداد هزاران صفحه اینستاگرام غیر واقعی توسط یک شخص تولید می شوند.

سپس از طریق ربات های مخصوص به این صفحه ها دستور داده می شود تا همگی صفحه مورد نظر را فالو کنند.

مزیت افزایش فالوور اینستاگرام صورت فیک این است که می توان در مدت زمانی کوتاه ( مثلا یک روز ) تعداد بسیار زیادی فالوور اینستاگرام ( مثلا ۱۰ هزار فالوور ) را به صفحه مورد نظر اضافه کرد.

اما بزرگ ترین عیب این روش غیر واقعی بودن و غیر فعال بودن فالوور ها می باشد.

این صفحه ها توسط هیچ کاربری استفاده نمی شوند.

طبیعتا مطالب صفحه اینستاگرام شما توسط این فالوور ها اصلا دنبال نخواهد شد. اگر مطلبی در صفحه خود قرار دهید توسط این فالوور ها لایک نخواهد شد.

همچنین دیر یا زود اینستاگرام این صفحه های تقلبی را شناسایی کرده و با حذف آن ها ، تعداد فالوور های صفحه شما به طور ناگهان کاهش می یابد.

در این صورت به اصطلاح صفحه اینستاگرام شما دچار ” ریزش ” می شود.

روش های مهم گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام

افزایش فعالیت در اینستاگرام

روش دیگری که برای گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام می توان اجرا کرد ، افزایش فعالیت در اینستاگرام می باشد.

شما با انتشار مطالب جدید در صفحه اینستاگرام خود و همچنین استفاده از هشتگ های پر مخاطب می توانید شانس دیده شدن خود را افزایش دهید.

در کنار این فعالیت ها اگر فالو کردن افراد جدید را در دستور کار خود قرار دهید می توانید به سرعت افزایش فالوور اینستاگرام داشته باشید.

رمز پیشرفت در اینستاگرام: انتشار مطالب جدید به صورت پیوسته و مداوم + استفاده از هشتگ های پر مخاطب + فالو کردن افراد جدید.

مزیت استفاده از این روش ، گرفتن فالوور اینستاگرام به صورت کاملا واقعی می باشد. فالوور هایی که از این طریق به صفحه شما اضافه می شوند ، به مطالب شما علاقمند بوده و همیشه با اشتیاق آن ها را دنبال خواهند کرد.

برای شما کامنت می گذارند ، لایک می کنند و خودشان با فعالیتی که در صفحه شما انجام می دهند باعث جذب کاربران جدیدتر به صفحه شما خواهند شد.

اما بزرگ ترین عیب این روش این است که نیاز به صرف زمان زیادی دارد.

زیرا فالو کردن افراد جدید ( مخصوصا با توجه به محدودیت های اینستاگرام ) بسیار وقت گیر خواهد بود.

 

استفاده از ربات اینستاگرام 

آخرین روشی که برای گرفتن فالوور اینستاگرام در این مقاله بررسی می شود ، استفاده از ربات اینستاگرام است.

مبنای کار ربات اینستاگرام فالو کردن افراد جدید است که در روش قبل بررسی شد.

با استفاده از ربات اینستاگرام می توان یافتن کاربران جدید که تا حدودی علاقمند به موضوع صفحه اینستاگرام شما هستند را سرعت بخشید.

مزیت استفاده از ربات اینستاگرام برای گرفتن فالوور رایگان این است که با انجام خودکار فالو به صورت ۲۴ ساعته و در تمام طول هفته ، افزایش فالوور اینستاگرام به صورت کاملا واقعی را برای شما به صورت خودکار انجام خواهد داد.

برنامه هایی که در اینستاگرام فالور جمع آوری می کنند اکثرا به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرند و بر اساس Exchange  یا مبادله کار می کنند. به این معنی که شما به ازای دنبال کردن دیگران به کسب امتیاز می پردازید و این امتیاز را در کسب فالوربرای خود مصرف می کنید. مشکلی این روش این است ؛ افرادی که برای کسب امتیاز شما را فالو می کنند، از حساب های جعلی یا fake  استفاده می کنند.یعنی در واقع حساب های کاربری بی اعتبار شما را دنبال می کنند.

اما راه بهتر و منطقی تری هم برای این کار وجود دارد که در ادامه به آموزش آن می پردازیم:

 

فالوئر سریع

1. شروع به لایک کردن عکس ها کنید.

یکی از سریع ترین راه ها برای کسب فالور، لایک کردن عکس ها می باشد. صفحه اینستای خودرا حرکت دهید و هر عکسی را که می بینید را لایک کنید.در این صورت افرادی که شما را فالو نمی کنند، وقتی متوجه شوند تصاویرشان را لایک می کنید، شمارا فالو خواهند کرد.

2. هشتگ های معروف را جست وجوکنید 

بعد از پیدا کردن آنها عکس هایشان را لایک کنید.برای مثال  #like4like   #like4follow 


3. از طریق تصاویر با مردم ارتباط بر قرار نمایید.

فقط لایک کردن کافی نیست. شما باید با افراد ارتباط بر قرار کنید.برای آنها نظر بگذارید، با دیگر افراد تبادل نظر کنید....

اینکه شما نمی توانید برای  تمام عکس هایی که لایک می کنید، کامنت بگذارید امری بدیهی است،‌اما تا آنجا که می توانید روابط خود را با دیگران تقویت کنید .

4. فعال باشید و مرتب پست بگذارید.

 برای مثال روزی 1 تا 10 پست ارسال نمایید.برای دریافت لایک و فالور باید فعال باشید. حساب هایی که فعال نیستند معمولا بعد از مدتی فالور های خودرا از دست می دهند.اما مراقب باشید که اسپم نکنید. بیشتر از تصاویری که توسط خودتان تهیه شده استفاده کنید.



5. در زمان مناسب پست ارسال نمایید.

اگرزیبا ترین، جذابترین و بهترین عکس را در زمانی که کسی آنلاین نیست، ارسال کنید احتمالا دیده نخواهد شد.پس بهترین زمان را برای ارسال تصاویر شناسایی کنید. در مورد فالور های خود و خطوط فکری آنها تفکر کنید.خیلی از مردم صبح هنگام قبل از حرکت به سمت محل کار یا مدرسه حساب اینستای خود را بررسی   می کنند.

پس زمان را مدیریت کنید تا بیشترین بازخورد را داشته باشید. همچنین می توانید از نرم افزارهای خاصی چون Statigram  استفاده کنید.با این نرم افزار زمانی که بیشترین تعداد کاربر در اینستا حضور دارند پیدا کرده واز این طریق بهترین زمانرا برای ارسال پست تشخیص دهید.

6. فریاد (ShoutOut) کنید.

 یک تکنیک بسیار مناسب برای کسب فالوئر، فریاد زدن می باشد. این کار معمولا به صورت مبادله یا Exchange  انجام می شود، بدان معنا که ابتدا شما حساب شخص را فریاد می کنید و او نیز در مقابل این کا را برای شما انجام می دهد.


حساب کاربری شما

 

1. حساب کاربری خود را هم از طریق ایمیل و هم از طریق شماره موبایل تأیید کنید.

برای این کار به قسمت تنظیمات وارد شوید و مراحل Verify Account   را انجام دهید

2. اطلاعات کافی و جذاب  برای بازدید کننده ها، در صفحه خود قرار دهید.

کاربران میل دارند اطلاعات مختصری از شما بدانند پس در حد امکان اطلاعات خود را به آنها  دهید. 

3. یک نام کاربری مناسب و ساده انتخاب کنید.

نام کاربری ساده آسان تر به ذهن سپرده می شود و زمانی که شخصی می خواهد شما را به دیگران معرفی کند خیلی سریعتر این کارا انجام می پذیرد.عکس کاربری مناسب برای صفحه خود انتخاب کنید.برای مثال اگر صفحه شما در مورد بدن سازی می باشد،باید از تصاویر مرتبط با آن استفاده کنید.

4. قسمت بیوگرافی حساب خود را تکمیل کنید.

بیوگرافی حساب خود را مرتبط با تصاویر و مطالب صفحه خود تکمیل کنید.همان طور که قبلا بیان شد، افراد علاقه دارند در مورد دیگران اطلاعات کسب کنند.

5. دوستان خود را در اینستاگرام فالو کنید.

بعد از تأیید شماره موبایل خود، می توانید افرادی که شماره آنها در گوشی شما موجود می باشد را در صورت داشتن حساب اینستا فالو کنید.

6. حساب خود را به دیگر جوامع مجازی متصل کنید.

اگر شما در جوامع مجازی مختلفی فعالیت دارید، این اتصال شما را در دیگر جوامع معرفی می کند.

از تگ (Tagging) استفاده کنید

 


1. افراد مختلف را در تصاویر خود تگ کنید. تا دیگران هم شناخته شوند.

2. از هشتگ مرتبط  استفاده کنید. برای تصاویر خود هشتگ مناسب ومرتبط با موضوع استفاده کنید تا آسان تر به دیگران متصل شوید و افرادی که موضوع شمارا دنبال می کنند بتوانند تصاویر و پست های شمارا هم ببینند.برای مثال اگر عکسی از غروب خورشید می گذارید می توانید از #غروب #sunset استفاده کنید.

3. از هشتگ های معروف استفاده کنید.

یک راه دیگر برای اینکه تصاویرتان بازدید شوند، این است که از برچسب یا همان هشتگ های مناسب و شناخته شده استفاده کنید

4. از برنامه های هشتگ استفاده کنید. 

 

نکته دیگری که می توان به آن اشاره داشت پرهیز از انتشار محتوا از روی احساس است دقت کنید برندها و تجارت‌های بزرگ کمتر در این‌گونه مسائل  دخالت می‌کنند مگر این که در حوزه تخصص آن‌ها باشد و تأثیرگذاری مثبت داشته باشند. برای کسب درآمد در اینستاگرام لزوما فالوور زیاد نباید مد نظر باشد بلکه باید مخاطبان هدف را شناسائی کرد داشتن وبلاگی که ترافیک خوبی دارد، به دسترسی مخاطبان شما کمک می‌کند.در اینستاگرام غیر ممکن وجود ندارد هر چه زودتر شروع کنید می توانید با فروش لباس های ساده سپس کمی خلاقیت به خرج داده و صنایع دستی ارزان قیمت را وارد حیطه کاریتان کنید به این روش آرام آرام پله های ترقی را بالا بروید. در اینجا خلاقیت حرف اول را می زند نیاز نیست حتما صاحب سرمایه باشید بیشترین قشر استفاده کننده از این شبکه را نوجوانان و جوانان حدود 25 سال می باشد . این قشر بیشتر از هم سن و سال هایشان تاثیر پذیرند پس بهترین راه نفوذ در دل این افراد می باشد .