تبلیغات اینترنتی

راهکارهای افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی؛ اینستاگرام، تلگرام،توییتر، لینکداین، گوگل پلاس،یوتیوب، سروش

تبلیغات اینترنتی

راهکارهای افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی؛ اینستاگرام، تلگرام،توییتر، لینکداین، گوگل پلاس،یوتیوب، سروش

آموزش درست و حسابی برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام

چگونه از اینستا گرام کسب درآمد کنیم ؟

به طور کلی چندین روش وجود دارد که یکی از آن ها فروش مستقیم محصولات است . روش بعدی استفاده از تبلیغات و به کمک ترفندهایی برای جذب فالوور می باشد سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.همچنین با برند سازی می توان به کسب درآمد قابل توجهی رسید این روش مختص صاحبان مشاغل است . در واقع برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترینروش کسب درآمد از اینتساگرام است.یکی دیگر از روش ها همان دلالی یا خرید و فروش صفحات می باشد در این روش افراد صفحات کاذب درست کرده و با ترفندهای خاص خود فالوور جذب می کنند سپس اقدام به فروش این صفحات کرده .


یکی از جذاب ترین دلایل کسب درآمد از طریق اینستاگرام این است که در بین شبکه های اجتماعی از قدرت بالایی برخوردار می باشد و با حدود 500 میلیون کاربر فعال در کل دنیا است. با پیشرفت تکنولوژی و اپلیکشن ها شبکه های مجازی همچون اینستاگرام جای خود را دربین مردم پیدا کردند و این موضوع باعث شد تا افراد به شروع کسب کار و فعالیت های تجاری در اینستاگرام روی بیاورند. یک از شروط موفقیت در این شبکه ها تولید محتوای با کیفیت و خلاقانه می باشد به دلیل اینکه کاربران را ترغیب به دنبال کردن پیج اینستاگرام ما می کند. خلاقیت مهم ترین چیزی است که ما در محتوای پیج خود باید خرج کنیم چون افرادی که اینستاگرام ما را دنبال می کنند اگر یکنواختی در محتوا را ببینند دیگر ترغیب به دنبال کردن ما نمی شوند پس به خاطر داشته باشد همیشه برای مخاطبان خود یک سوپرایز باشد .

این روزها با رونق گرفتن کسب و کارهای کوچک در فضای مجازی و فروش ، رقابت در بازاریابی محصول و خدمات کمی سخت شده است و تبلیغات هم مثل همیشه گران قیمت است! برای بازدهی بهتر چه کار باید کرد ؟ آیا ما حق این را نداریم که برای تبلیغات و کسب درآمد هزینه ای که پرداخت می کنیم،بازدهی خوبی داشته باشد؟ درست است شاید روش های زیادی را برای ترویج کمپین تبلیغاتی خود امتحان کرده باشید ولی موفق نشده اید!

هدف از این پست معرفی روش های تبلیغات اینستاگرام و تلگرام به روش موثر برای کسب و کار های کوچک است.

وقتی توی اینستاگرام در حال چرخیدن هستین و وقتی وارد یک پیج جدید میشید.

اولین چیزی که میبینید تعداد فالوور های اون پیج هست و تجربه نشون داده این عدد تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب داره یعنی اگه یه پیج اینستاگرام گرفتن فالوور رایگان داشته باشه مسلما سرعت جذب فالوورهای جدیدش بیشتره.

اما اگه میخوایید تعداد واقعی فالوورهای یک پیج رو مطلع بشید که در واقع ایرانی هستنو دارن از پیج استفاده میکنن کافیه یکی از پست ها رو باز کنین و قتی تعداد لایک ها رو ببینید و این کارو برای چند تا پیج انجام بدین به راحتی هر چه تمام تر می تونید تعداد فالوورهای واقعی یه پیج رو حدس بزنید!!!!


سوال بزرگی شما را به این مقاله رسانده است. این سوال که چرا پیج اینستاگرام شما آنقدر که باید موفق نیست. چرا مثل پیج های اینستاگرامی بزرگ، رونق ندارد؟ اصلاً این پیج های بزرگ اینستاگرامی چه می‌کنند که تا این حد موفق هستند؟ آنها از چه روشی برای افزایش فالوورهای خود استفاده می‌کنند؟ چه راهکار و ترفندی هست که شما از آن مطلع نیستید؟ من در این مقاله قصد دارم پاسخ سوال شما را بدهم. پاسخ این سوال که چه روش های رایگان یا کم هزینه ای برای جذب فالوورهای واقعی و ایرانی وجود دارد.نکته ی جالب این می باشد که اغلب کاربرانی که از اینستاگرام استفاده می کنند جوان هستند.  معمولا اکثر کاربران اینستاگرام دارای سن زیر ۳۰ سال هستند.
اما نه! این یک مقاله ساده و بی سر و ته نیست. این مقاله قرار است قدم به قدم با شما در جهت ساخت یک پیج اینستاگرام موفق حرکت کند و به شما یاد بدهد که چگونه می‌توانید فالوورهای بسیار زیادی را جذب کنید. فالوورهایی واقعی، ایرانی و فعال! فالوورهایی که پیج شما را دوست دارند و در آن فعالیت می‌کنند. پس اگر به دنبال یک آموزش درست و حسابی برای بالا بردن فالوورهای اینستاگرام خود هستید، جای درستی آمده‌اید. کاربران اینستاگرام با انتشار عکس های جذاب و خلاقانه سعی می کنند تعداد فالوور ها و لایک های خود را افزایش دهند. این پتانسیل باعث می شود که شما با استفاده از تصاویر در اینستاگرام برای خود برند سازی نمایید. اما برای بازاریابی در اینستاگرام باید نکاتی را رعایت کنید که ما در این پست تصمیم به آموزش برخی نکات کاربردی جهت بازاریابی مطلوب در اینستاگرام می پردازیم.

دادن برنامه به اینستاگرام تا به صورت خودکار محتوایی را در زمان خاص ارسال کند برای این کار بدین صورت عمل کنید :
 Schedugram : که توسط گوگل پلی منتشر شده است و قابلیت برنامه ریزی برای انتشار مطالب در آینده برای اینستاگرام را ایجاد می کند.
Later :  که با نام رسمی Latergramme امکان برنامه ریزی برای نرم افزار و نسخه تحت وب اینستاگرام را دارد و در سایت گوگل پلی منتشر شده است.
در پایان ذکر چند واقعیت تا پایان سال 2017 در مورد اینستاگرام به جذابیت بیشتر این شبکه اجتماعی برای شما کمک می کند :
اینستاگرام روزانه حدود 500 میلیون کاربر فعال دارد
حدود 40 بیلیون عکس در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده
حدود 80 درصد کاربران این شبکه خارج از ایالت متحده می باشند 
غالب پست های گذاشته شده در اینستاگرام را سلفی ها به خود اختصاص داده اند 
ژاپن برزیل و ایالات متحده سه کشوری هستند که بیشترین کاربر را در این شبکه دارند