تبلیغات اینترنتی

راهکارهای افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی؛ اینستاگرام، تلگرام،توییتر، لینکداین، گوگل پلاس،یوتیوب، سروش

تبلیغات اینترنتی

راهکارهای افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی؛ اینستاگرام، تلگرام،توییتر، لینکداین، گوگل پلاس،یوتیوب، سروش

اینستاگرام جزو صدرنشین های شبکه های اجتماعی

اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ماست که خیلی ها در آن فعالیت می کنند. منظور از خیلی ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می گیرد. همین موضوع هم باعث این شده که اینستاگرام به محلی مناسب برای کسب درآمد برای خیلی ها تبدیل شود. از افراد معروف اینستاگرامی گرفته تا خانم های خانه داری که هیچ سرمایه ای برای کسب و کارشان نپرداخته اند هم می توانند کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنند.

خاصیت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب در این است که هر کسی با هر شرایطی می تواند از آن ها به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود استفاده کند. به خاطر اینکه کاربران شبکه های اجتماعی محبوب در هر کشوری بسیار زیاد هستند و همین موضوع باعث این می شود تا منبع بزرگی برای افرادی که قصد کسب درآمد و بازاریابی محصولاتشان را دارند محیا شود.

هم اکنون خیلی از کاربران موبایلی برای رفع نیاز خود دیگر به سایت های اینترنتی مراجعه نمی کنند و تمایل دارند در شبکه های اجتماعی به دنبال رفع نیاز خود بگردند. البته اینطور نیست که کاربران موبایلی وب سایت های اینترنتی را فراموش کرده اند بلکه منظورم این است کاربران موبایلی بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی محبوب مثل اینستاگرام و تلگرام می گذرانند.

چون این قضیه خیلی داغ شده و کسب درآمد از اینستاگرام دغدغه خیلی از دوستان شده است در این مقاله تصمیم گرفتم در مورد این موضوع صحبت کنم. در این مقاله قصد دارم در مورد روش های کسب درآمد از اینستاگرام و اینکه چگونه هر کسی می تواند از اینستاگرام کسب درآمد کند صحبت کنم. پس اگر شما هم مشتاق هستید تا بدانید چگونه می توان از اینستاگرام کسب درآمد داشت در این مقاله تا انتها همراه من باشید.

 

نگاهی به روش های کسب درآمد از اینستاگرام


خب همانطور که عرض کردم کسب درآمد از اینستاگرام خیلی فراگیر شده است و خیلی از دوستان قصد دارند از اینستاگرام کسب درآمد کنند ولی به خوبی با روش های آن آشنا نیستند. خیلی از دوستان اولین کاری که به فکرشان می رسد این است که پیجی راه اندازی کنند و به سرعت تعداد فالوورهای آن را افزایش دهند. مهم نیست چگونه، فقط تعدادشان برای شان مهم است. و سپس به فکر گرفتن تبلیغات و کسب درآمد از آن می افتند.


اینستاگرام جزو صدرنشین های شبکه های اجتماعی می باشد. اگر ما به دنبال برند سازی در اینستاگرام هستیم باید به صورت ویروسی بازاریابی کنیم. بازاریابی ویروسی در واقع به اشتراک گذاشتن پیام های ما با دوستان و آشنایان می باشد که این نکته در فعالیت تجاری ما در اینستاگرام حائز اهمیت می باشد با استفاده از این شبکه اجتماعی می توان کاربران عادی را به مشتریان وفادار تبدیل نمود.
اینستا گرام به دلیل پر طرفدار بودن و محبوبیت فراوان در بین شبکه های اجتماعی مکان مناسبی برای برند سازی و رشد کسب کار ما می باشد . در صورتی که درست و صادقانه وارد این عرصه شوید می توانید در زمان مناسب به هدف خود برسید و صاحب یک کسب و کار اینترنتی خوب شده که حتی در تصور خود هم به آن فکر نمی کردید . با توجه به اینکه شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام فرصتی مناسبی را برای فعالیت های تجاری ایجاد کرده است باید آموزش لازم در این زمینه را هم جدی گرفت و به صورت اصولی پا به این عرصه گذاشت در غیر اینصورت در چشم انداز تعیین شده هرگز به آن چیزی که انتظار داشتیم نخواهیم رسید.
معمولاً خرده فروش ها به اینستاگرام علاقه فراوانی دارند. از هر ۲۰۰ هزار آگهی دهنده در اینستاگرام، تعداد خیلی زیادی از آگهی ها مربوط به کسب و کار های کوچک و متوسط و می باشد که معمولا بیشتر آن ها مربوط به حوزه تجارت الکترونیک می باشد.
وقتی صحبت از برند و برندسازی می‌کنیم، باید نگاهی نیز به عصر حاضر داشته باشیم و نمی‌توانیم اهمیت شبکه‌ی اجتماعیاینستاگرام را نادیده بگیریم. گرچه لزومی ندارم ما بین شبکه‌های اجتماعی مختلف، اینستاگرام را برای برندسازی انتخاب کنیم، اما می‌دانم که بسیاری از شما از کاربران فعال آن هستید و قطعاً اینستاگرام یکی از انتخاب‌های شماست. اینستاگرام به فیس بوک متعلق است و عملکرد آن نیز شبیه توییتر می باشد. مسئله ای که باعث محبوبیت فراوان اینستاگرام در بین افراد شده است، قابلیت تصویری خوب اینستاگرام می باشد.