تبلیغات اینترنتی

راهکارهای افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی؛ اینستاگرام، تلگرام،توییتر، لینکداین، گوگل پلاس،یوتیوب، سروش

تبلیغات اینترنتی

راهکارهای افزایش بازدید از شبکه های اجتماعی؛ اینستاگرام، تلگرام،توییتر، لینکداین، گوگل پلاس،یوتیوب، سروش

اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان

اینستاگرام یکی از سریعترین شبکه اجتماعی در حال رشد است.در حدود نیمی از کاربران اینترنت جهان در حال حاضر در اینستاگرام هستند. با این حال، حتی اگر تصاویر جالبی را در آن ارسال کنید، جمع کردن مخاطبان با اندازه مناسب اغلب می تواند کار دشواری باشد. این موضوع برای هر کس که تازه شروع کرده است، ناامید کننده می باشد.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است و هدف اصلی آن فراهم نمودن یک فضای مناسب برای افراد است تا از طریق آن با هم در ارتباط باشند. بنابراین شرکت ها باید از آن به عنوان یک فرصت برای ارتباط موثر و مستقیم با دنبال کنندگان خود استفاده کنند. به نظرات، سوالات یا شکایاتی که در پست های خود دریافت می کنید پاسخ دهید. اگر با شخصیت باشید و از مخاطبان خود قدردانی نمایید، آنها با احتمال بیشتری تمایل خواهند داشت تا با برند شما ارتباط برقرار نمایند.

شکی نیست که در حال حاضراینستاگرام جزو شبکه های اجتماعی محبوب در کلا دنیا و به ویژه کشور ماست. با وجود فیلتر شدن تلگرام جایگاه بهتری هم نیز پیدا خواهد کرد. به خاطر همین هم هر کجا که مخاطبان زیادی در آن فعالیت داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدیدی است.

بازاریابی در شبکه های اجتماعی که دارای محبوبیت بیشتری در بین استفاده کنندگان این شبکه ها است یکی از روش های مؤثر و کارآمد برای بازاریابی های اینترنتی و افزایش فروش می باشد. با حضور و استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید برند و محصولات خود را به دیگران معرفی نمایید. شما با استفاده از نکات مهم و لازم  و همچنین با شناخت مخاطبان خود می توانید از افزایش فروش خوبی بهره مند شوید. 

همانطور که می دانید دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش است. پس فالوور در اینستاگرام خیلی مهم است. البته فالوور های واقعی و علاقه مند به کسب و کارتان. راه های افزایش فالوور اینستاگرام هم خدارو شکر زیاد است. از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرامی!


ولی در این مقاله قصد دارم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام صحبت کنم. همانطور که عرض کردم روش های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام وجود دارد ولی اکثر آن ها اصولی نیستند و در واقع روش های غیر مجاز محسوب می شوند.


اگر قصد دارید یک شبه فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید این مقاله اصلا به درد شما نمی خورد. فقط دوستانی که قصد دارند فالوورهای واقعی و علاقه مند به پیج اینستاگرام خود جذب کنند باید این مقاله را بخوانند. اگر موافق هستید همراه من باشید.

آیا فالوور فیک بخریم؟!

کسانی که فکر می کنند با خرید فالوور فیک اینستاگرام می توانند یک شبه اعتبار بالایی کسب کنند، فقط فکر می کنند که اینطور است ولی در واقع کاملا بر عکس است.


الان هر کسی می داند که پیجی که مثلا 10 کا فالوور دارد باید حداقل 2 کا لایک برای هر پستش داشته باشد. ولی پیج هایی که فالوور می خرند وضعیت لایک پست هایشان خیلی افتضاح تر از این حرفا است. همین دلیل کافی است تا اعتبار پیج تان کاهش یابد و افراد زیادی متوجه شوند که پیج شما قابل اعتماد نیست!


پس همانطور که متوجه شدید فالوور های فیک و به قول معروف خریدنی باعث لطمه زدن به برند و کسب و کارتان در اینستاگرام می شود. متاسفانه کسب و کارهای بزرگی از این روش برای افزایش فالوور پیج اینستاگراشان استفاده می کنند ولی نمی دانند در آینده با دستان خود قرار است کسب و کار خود را نابود کنند.


بهترین راه این است که اصولی به دنبال بالا بردن فالوور های پیج اینستاگرام تان باشید. هیچ چیز مانند فالوور های واقعی برای شما اهمیت ندارد. در این مقاله ایده هایی را با شما در میان می گذارم تا بتوانید دنبال کنندگانی که واقعا عاشق کسب و کار شما هستند را پیدا کنید.


اینستاگرام در هر ماه حدود نیم میلیلارد کاربر فعال دارد. از همین رو نه تنها افراد برای به اشتراک گذاری لحظات و خاطرات خود از اینستاگرام استفاده می کنند، بلکه اینستاگرام عرصه مناسبی برای تبلیغ محصولات شده است. به ویژه که اینستاگرام نیز با ارائه سرویس ها و قابلیت هایی همچون استوری و ویدئو لایو جذابیت این شبکه اجتماعی را بیشتر کرده است. در این مقاله قرار است به این سوالات پاسخ دهیم که چگونه تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را بالا ببریم؟متأسفانه گاهی برخی افراد از جمله بازیگران برای افزایش فالوور و افزایش لایک اینستاگرام به سراغ روش هایی غیر اصولی خرید فالوور فیک می روند که خب این روش ها علاوه بر داشتن مزایا دارای معایب زیادی هم می باشد. در اینجا ما سعی بر این داریم تا معرفی و آموزش راه کارهایی شما را در جذب مخاطب بیشتر آشنا کنیم تا به واسطه آن هم کسب و کار خود را رونق داده هم فالوورهای واقعی داشته باشید که خود این امر موجب می شود تا پیج های دیگر هم با شما وارد همکاری شده و به صورت اصولی باعث رشد پیج شما گردند .
 می خواهید چه کاری کنید ؟!
این اولین قانون هر تجارتی است. شما باید بدانید که قصد انجام چه کاری را دارید. کار مناسب خود را پیدا کنید. کار خود را در اینستاگرام تشخیص دهید. مخاطبان خود را شناسایی کنید و بفهمید که روی چه کسانی می خواهید تاثیر گذار باشید. شما هیچگونه پیشرفتی در اینستاگرام نخواهید داشت اگر ندانید روی چه افرادی و چگونه روی آنها تاثیر بگذارید.
صرفا ارسال سلفی ها و وعده های غذاییتان منفعتی برایتان نخواهد داشت. بنابراین مهم است که شما بدانید نقطه فروش شما در کدام قسمت اینستاگرام است و مهارت خود را در نشان دادن آن بخش بالا ببرید.
سعی کنید با انتشار مطالب خود چندین هدف را دنبال کنید
این باید واضح باشد، چیزی که در اینستاگرام منتشر می کنید باید از همه نظر کامل باشد. عکس ها و فیلم های بسیار جذاب که مردم آنها را لایک کرده و به اشتراک بگذارند. با این روش با تصاویری که بین افراد زیادی به اشتراک گذاشته می شود نفوذ شما در اینستاگرام بالا می رود.
عکس های زیبا همیشه در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی مورد استقبال قرار می گیرد. برای رسیدن به این هدف از فیلترهای اینستاگرام استفاده کرده و تصاویرتان را ویراش کنید. تحقیقات نشان می دهد که تصاویری که دارای فیلتر هستند ۲۱% بیشتر شانس دیده شدن دارند و ۴۵% بیشتر از تصاویر بدون فیلتر شانس دیده شدن دارند.
افرادی را فالو کنید که مناسب همکاری با شما هستند
یکی از بهترین راه‌ها برای وارد شدن به محدوده‌ی دید مردم و تحریک کردن آن‌ها به فالو این است که با آن‌ها وارد تعامل شوید. به لایک کردن عکس‌ها اکتفا نکنید بلکه نظری را هم در بخش کامنت‌ها بنویسید. برای انجام این کار اطمینان حاصل کنید که نظر شما به‌قدر کافی جذاب باشد؛ نوشتن یک کامنت سرراست مثل «چه عکس خوبی» فایده‌ی چندانی ندارد. نوشتن نظری ارزشمند بیشتر آن فرد را به بازدید از حساب کاربری شما ترغیب خواهد کرد و اگر عکس‌های خوبی داشته باشید احتمال زیادی می‌رود که به جمع فالوورهای شما بپیوندد.
البته نوشتن نظر با استفاده از یک گجت موبایل ممکن است پروسه‌ای زمان‌بر باشد. در این مورد هم وب‌سایت‌هایی نظیرIconoSquare وجود دارند که اجازه می‌دهند این کار را توسط رایانه‌ی شخصی خود انجام دهید. این سرویس‌ها علاوه بر ساده‌تر کردن پروسه‌ی نوشتن نظر و لایک کردن عکس‌ها، خدماتی نظیر آمارهای تحلیلی در مورد تعامل کاربران را هم ارائه می‌دهند.